Zlepši hrudník a tricepsy klikom na jednej ruke (Ako sa ho naučiť?)

Kliky sú perfektný cvik s vlastnou váhou, no čo ak ti začnú byť ľahké?

To samozrejme závisí od tvojich cieľov, no ak chceš zlepšiť hrudník, tricepsy, ramená a stred tela, odporúčam sa začať venovať verzii na jednej ruke. Okrem toho, že to frajerina, zlepšíš silu a plnohodnotne odcvičíš tieto partie aj bez činiek. (Namiesto toho, aby si robil stovky štandardných klikov, ktoré nebudú stimulovať silu ani hypertrofiu – rast svalov).

Pozri si toto video, ktoré ti ukáže a vysvetlí ako správne robiť tento cvik, resp. čomu sa treba vyhnúť, aby si to robil efektívne a bezpečne.

Čo sa týka objemu práce a celkovej štruktúry, resp. ako často ho robiť, aby si sa k nemu dopracoval.

Odporúčam 3-4 série x 5-8 opakovaní na obe strany, samozrejme tých 5-8 kľudne s pomocu ruky alebo expanderu ako je to vysvetlené vo videu. Ak to naozaj chceš zlepšiť, odporúčam kľudne aj 3x za týždeň s tým, že si vždy daj na druhý deň pauzu od tohoto konkrétneho cviku a iných horizontálnych tlakových cvičení (kliky, vodorovné dipy – bradlá, bench press, atď.).

Ak máš nejaké otázky, napíš komentár a skúsim sa vyjadriť čo najskôr, ale verím, že video to vysvetľuje dostatočne.

Ak ale hľadáš systematický plán, ktorý ti pomôže vybudovať postavu a naučí ťa veci, ktoré vieš aplikovať ešte roky potom, kúp si členstvo alebo doživotný prístup do svojho programu na vitness.sk/programy


Cieľom VITNESS je zlepšiť kvalitu života cez lepšie fyzické a psychické zdravie, prácu na sebe a pomoc ostatným. Kedže sa nemôžeme spoliehať na politiku ani nikoho iného – sme to my, kto musíme začať serióznu zmenu a zlepšenie spoločnosti. Časom týmto spôsobom môžeme zlepšiť život na Slovensku a v Čechách a to hlavne ak sa budeme navzájom podporovať, napredovať v v práci, v biznise, škole a budeme zdraví, draví a slušní k ostatným. MY. NIKTO INÝ.

Držte sa 🙂 Michal Havelka

Zanechať Odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *